MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

kelipan cahaya mmbuatkn aku nmpk cumel...ahahaha...♥ HAPPY . BIRTHDAY . TO . ME !! LAST MINUTE . . ♥she wears short skirts, I wear T-shirts,She wears high heels, I wear sneakers...... my story
 
About Me
Name: tie
Home: kangar@kelana jaya, Perlis@Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus.

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, August 20, 2009  
 
 

Heeee...hyep....Assalamualaikum.... aip...arini aktiviti aku agak mmbosankn....huuu...ape yang aku wat??



#aku bgon pagi...kol 10...ahahaha...p0mpuan oh p0mpuan....ahahah...

p/s: aku x g cluz pg td..kol 8.30..huuu...lmbat bgon dowh...huuu....aku bgon sbb trkejut sbb am syg ku kol aku bnyk kali..die kejut aku...ciap maki2 lg...ahahha...ade ke ke ptot die msg aku ckp kimak...hahahah..pape ntah si gile tuh...



#baring2 depan tv...tgk tb....kol 11 aku tgk Diari Ramadhan Rafique..pastu,kol 12 tgk Demi Cinta,then,kol 1 aku cite siam tv2...ape ntah tjuk nye..aku dah lupe..hee....Tv oh TV..hekhekk...



#dah settle tgk tv..aku msak..heee...ikan merah goreng...mkn ngan sambal sambal blacan....peerrrgghhh...jgn ckp la...mmg sdap meh...sambal blacan buatan tgn ku...hekhek...last kopek siti habskn.wo0o0oo....



#alaaammmaakkkk...aku tertido lah...ahahaha...pape ntah...ape la nk jd ni...awin,aku,n ct...terbungkang indah di s0fa...kahkahh....gile larh....



#then...aku terbang0n ble dngr lgu 'YOU SAY AKU'...Cinta Laura nyanyi...heee...




YOU SAY AKU

You say aku, seperti Barbie
You look so pretty, menarik hati
You say aku, layaknya peri
Tebarkan cinta diatas bumi


Baby please.. please..
Don’t play on me
Baby please.. please..
Love me, love me


Beibeh beibeh my beibeh
You drive me crazy


Beibeh beibeh my beibeh
My heart is beating honey


Beibeh beibeh my beibeh
Oh please say love me


Beibeh beibeh my beibeh
beibeh..mmuuuaaacchh


You say aku seperti puteri
Yang kau cari selama ini


Beibeh beibeh my beibeh
You drive me crazy


Beibeh beibeh my beibeh
beibeh..mmuuuaaacchh


Halo.. Yes!!


#then,aku bgon...mandi pe sume...trun bwah umah bli s0mething....dah terkene hujan..hhhuuu...

heeee...tu lah aktiviti aku spnjg arini..huuu..membosankn btol...muke pon da naek jerawat satu kt pipi....shialll btol lah..huuu....x suke2...
urm..td kol 9.30,aku tgk cite seram;Tower 13...ffuuhhh..x tkot...tp,menggelikan aku lorh...huhu...aku heran la..fetus tu besa ke kecik haa??huhu...mcm sakit plak aku tgk p0mpuan dlm cite tu nk branakkk..haahahaa....tkot2...mcm sakt jak...huuu...adesss...ape la yg aku mngar0t nih...heheheh...

Huuuu...luse dah nk pose..heee....SELAMAT DATANG RAMADHAN....heee....time pose ni la ley aja kte mnginsafkan diri...tawBold x???heee...ape yg aku suke pasl Ramadhan ni sbb pe taw...sbb Ramadhan ni wat aku rse len...mmbuatkn aku untk mgaja dri aku sesuatu yg baek dan brmanfaat...ahakss...and satu lg...der BAZAR RAMADHAN...ahaha...I LOVE RAMADHAN LAH....hekhekkkk...


DIARI RAMDHAN RAFIQUE OST

Sehari berpuasa
Terasa sungguh dahaga
Waktu berjalan laju
Tidak sabar ku menunggu

Nenek selalu berpesan
Jangan mengikut nafsu
Jangan kita ikutkan
Itu perangai hantu

Kisah di bulan puasa
Rafique seluruh keluarga
Jadilah seorang yang berguna
Semoga kita diberkati Allah

Hari raya menjelma
Kurasa sungguh gembira
Khabarkan pada semua
Jangan lupa duit raya!

Ketupat rendang
Kuih muih juga tersedia
Baju raya baruku
Telah dibeli sama

Selamat hari raya
Aidilfitri mulia
Puasa ku telah terbayar juga
Gembira hatiku tidak terkata

Sehari berpuasa
Terasa sungguh dahaga
Waktu berjalan laju
Tidak sabar ku menunggu

Nenek selalu berpesan
Jangan mengikut nafsu
Jangan kita ikutkan
Itu perangai hantu

Kisah di bulan puasa
Rafique seluruh keluarga
Marilah ikut amalan mulia
Semoga...hidup kita...
Bahagiaaaaaa^^


P/S: MISS MY SYG...nOOR iZhAM...lOVe U sYg...muAhx2!!
posted by tie @ 7:32 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home